Przejdź do treści

Ścieżka do tej strony

Wyszukiwarka

Przejdź do BIP

Nieodpłatne przyznanie działki rolnej, przydzielonej do użytkowania osobom, które przekazały gospodarstwo rolne na rzecz Skarbu Państwa w zamian za świadczenia rentowe

Podstawa prawna:

Art. 118 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2008 r. Nr 50, poz. 291 ze zm.).

Termin realizacji:

Do miesiąca od dnia złożenia wniosku.

Wymagane dokumenty:

Wniosek o nieodpłatne przyznanie prawa własności działki.

Decyzja o przekazaniu gospodarstwa rolnego na rzecz Skarbu Państwa w zamian za świadczenia rentowe.

Akt zgonu w przypadku składania wniosku przez zstępnego osoby uprawnionej.

Dowody potwierdzające użytkowanie działki objętej wnioskiem przez zstępnego.

Opłaty:

Opłatę skarbową należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Tczewie nr: 47 1240 1242 1111 0010 0225 0976 z dopiskiem opłata skarbowa za ….. Podstawa prawna do opłaty: art. 12 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. t.j. 2016 r. poz. 1827). Opłaty można również dokonać w kasie znajdującej się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tczewie.

Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew

Składanie dokumentów: Biuro Obsługi Klienta (parter budynku, pokój nr 4) lub na platformie ePUAP.

Odbiór dokumentów:   Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 132.

Informacja:        Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami,
                         tel. (58) 77 34 wew. 850, 851 lub na adres e-mail: starostwo@powiat.tczew.pl

Procedura załatwienia sprawy:

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami sprawdza kompletność wniosku. Wykrycie ewentualnych braków skutkuje wezwaniem Wnioskodawcy do ich uzupełnienia w ciągu 7 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nieuzupełnienia wniosku we wskazanym terminie, sprawa pozostaje bez rozpatrzenia. Wezwania przesyła się do Wnioskodawcy listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. W razie stwierdzenia braków nakłada na Wnioskodawcę obowiązek uzupełnienia dokumentacji. Po usunięciu ewentualnych braków w dokumentacji następuje wydanie decyzji.

 

 

wydruk, pdf

Pokaż rejestr

Rejestr zmian:

Informacje udostępnił:
Iwona Cemka
Wytwarzający/Odpowiadający:
Iwona Cemka (2017-03-14)
Wprowadzający:
Iwona Cemka (2013-02-25 12:39:16)
Modyfikujący:
Wacław Poblocki (2017-03-15 08:30:11)
Odpowiedzialny za treść:
Wacław Poblocki
2013-02-25 12:39:16 Utworzenie
Iwona Cemka
Moderator: ()
2013-02-26 10:03:20 Modyfikacja
Iwona Cemka
Moderator: ()
2017-03-15 08:30:11 Modyfikacja
Iwona Cemka
Moderator: ()
Informacje udostępnił:
Iwona Cemka
Wytwarzający/Odpowiadający:
Iwona Cemka (2017-03-14)
Wprowadzający:
Iwona Cemka (2013-02-25 12:39:16)

przeczytaj treść ponownie

banner

Starostwo Powiatowe w Tczewie

ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew

tel. 58 7734 800
fax.58 7734 803
mail: starostwo@powiat.tczew.pl

Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies



Portal współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

ITM.expert usługi informatczne strony www Tczew

TwójCzarter.pl czarter jachtów bez patentu Pętla Żuławska Promocja

BKNS LAW Kancelarie Radców Prawnych

Kancelaria radca prawny Patrycja Szarama