Ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew
tel. centrala: (58) 77 34 800
fax: (58) 77 34 803
e-mail: starostwo@powiat.tczew.pl
Strona: http://powiat.tczew.pl
Bezpośredni adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP to /777j6hyrlf/SkrytkaESP
NIP Starostwa: 593-25-50-316
NIP Powiatu Tczewskiego: 593-21-40-707
W związku z wdrożeniem działań zapobiegawczych w celu ograniczenia ryzyka związanego
z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, od dnia 12 sierpnia 2020 r. do odwołania
w budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie obowiązują następujące zasady obsługi klientów:
1. Klienci mogą wejść na teren budynku Starostwa wyłącznie po uprzednim umówieniu się na wizytę we właściwym wydziale/biurze.
2. Wejściem oznaczonym literą „A" wchodzą tylko klienci umówieni do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg. Pozostali klienci wchodzą wejściem „B".
3. Klienci nie mogą sami przemieszczać się w budynku.
4. Klienci Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, po wejściu do budynku wejściem „A" zobowiązani są do:
5. Pracownik Starostwa odprowadza klienta do stanowska obsługi, a po załatwieniu sprawy odprowadza klienta do wyjścia.
6. Klientów wchodzących do budynku Starostwa wejściem „B" obowiązują następujące zasady:
Wewnątrz budynku klienci mają obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy środków ochrony osobistej za pomocą masek, maseczek lub przyłbicy.
W związku powyższym prosimy, aby do urzędu przychodziły tylko osoby załatwiające swoje sprawy bez osób towarzyszących.
Jednocześnie przypominamy o możliwości korzystania z alternatywnych form komunikacji: telefonicznie, e-mail, e-PUAP oraz przygotowanych do złożenia dokumentów pojemników, znajdujących się w przedsionku wejścia „A” do budynku.
Adresy mailowe i numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych znajdują się na stronie www.bip.powiat.tczew.pl oraz przed wejściem do budynku Starostwa.
*********************
Starostwo jest czynne w godzinach:
w czwartki - od godz. 7:30 do godz. 16:30
w piątki - od godz 7:30 do godz 14:30
Obsługa klientów w niżej wymienionych wydziałach, w tym obsługa telefoniczna, odbywa się w niżej wymienionych godzinach:
Wydział Budownictwa oraz Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
w poniedziałki i środy - od godz. 7:30 do godz. 12:00,
we wtorki - od godz. 7:30 do godz.15:30,
w czwartki - od godz. 7:30 do godz. 16:30,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,
Referat Ewidencji Gruntów i Budynków:
w poniedziałki i środy - od godz. 7:30 do godz. 12:00,
we wtorki i czwartki - od godz. 7:30 do godz.15:30,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,
Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 8:00 do godz. 15:00,
w czwartki - od godz. 8:00 do godz. 16:00,
w piątki – od godz. 8:00 do godz. 14:00,
Biuro Paszportów:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 8:30 do godz. 15:00,
w czwartki - od godz. 8:30 do godz. 16:00,
w piątki – od godz. 8:30 do godz. 14:00.
Przerwa w obsłudze klientów: 12:00-12:30
PRZYJMOWANIE OBYWATELI W SPRAWACH SKARG I WNIOSKÓW
Starosta lub wyznaczony przez niego pracownik przyjmuje w sprawach skarg,
wniosków i petycji w każdy czwartek w godzinach od 15:00 do 16:30.
Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik i naczelnicy przyjmują interesantów we wszystkich sprawach, w tym skarg, wniosków i petycji od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa.
Centralny rejestr skarg, wniosków i petycji wpływających do Starostwa prowadzi Wydział Rady, Zarządu i Rozwoju Powiatu pok.108.
Osoby niemówiące i niesłyszące mogą bezpłatnie skorzystać z usług tłumacza języka migowego. Chęć skorzystania z usług tłumacza należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Tczewie, co najmniej na 3 dni robocze z wyłączeniem sytuacji nagłych.
ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew
tel. 58 7734 800
fax.58 7734 803
mail: starostwo@powiat.tczew.pl
Realizacja: Net P.C.
ITM.expert usługi informatczne strony www Tczew
TwójCzarter.pl czarter jachtów bez patentu Pętla Żuławska Promocja