STAROSTWO POWIATOWE W TCZEWIE

STAROSTWO POWIATOWE W TCZEWIE

Ul. Piaskowa 2
83-110 Tczew

tel. centrala: (58) 77 34 800
fax: (58) 77 34 803
e-mail: starostwo@powiat.tczew.pl
Strona:
http://powiat.tczew.pl

Bezpośredni adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP to /777j6hyrlf/SkrytkaESP

Uproszczona instrukcja wysyłania pisma ogólnegodo Starostwa Powiatowego w Tczewie na platformie e-PUAP

NIP Starostwa: 593-25-50-316
NIP Powiatu Tczewskiego:
593-21-40-707

W związku z wdrożeniem działań zapobiegawczych w celu ograniczenia ryzyka związanego
z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, od dnia 12 sierpnia 2020 r. do odwołania
 w budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie obowiązują następujące zasady obsługi klientów:

1.      Klienci mogą wejść na teren budynku Starostwa wyłącznie po uprzednim umówieniu się na wizytę we właściwym wydziale/biurze.

2.      Wejściem oznaczonym literą „A" wchodzą tylko klienci umówieni do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg. Pozostali klienci wchodzą wejściem „B".

3.      Klienci nie mogą sami przemieszczać się w budynku.

4.      Klienci Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, po wejściu do budynku wejściem „A" zobowiązani są do:

zapoznania się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych, dezynfekcji rąk, umożliwienia pomiaru temperatury przez pracownika Starostwa oraz wpisania na listę osób obsługiwanych  

5. Pracownik Starostwa odprowadza klienta do stanowska obsługi, a po załatwieniu sprawy odprowadza klienta do wyjścia.

6.     Klientów wchodzących do budynku Starostwa wejściem „B" obowiązują następujące zasady:

drzwi otwiera pracownik obsługującej komórki organizacyjnej, pracownik komórki zapoznaje klienta z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, pracownik komórki dokonuje pomiaru temperatury klienta za pomocą bezdotykowego termometru, klient zobowiązany jest do dezynfekcji rąk, pracownik towarzyszy klientowi do biura, pracownik komórki wpisuje klienta na listę osób obsługiwanych znajdującą się w każdej komórce, po załatwieniu sprawy pracownik odprowadza klienta do wyjścia.

Wewnątrz budynku klienci mają obowiązek zakrywania ust i nosa przy pomocy środków ochrony osobistej za pomocą masek, maseczek lub przyłbicy.

W związku powyższym prosimy, aby do urzędu przychodziły tylko osoby załatwiające swoje sprawy bez osób towarzyszących.

Jednocześnie przypominamy o możliwości korzystania z alternatywnych form komunikacji: telefonicznie, e-mail, e-PUAP oraz przygotowanych do złożenia dokumentów pojemników, znajdujących się w przedsionku wejścia „A” do budynku.

Adresy mailowe i numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych znajdują się na stronie www.bip.powiat.tczew.pl oraz przed wejściem do budynku Starostwa.

*********************

Starostwo jest czynne w godzinach:

od poniedziałku do środy - od godz. 7:30 do godz 15:30

w czwartki - od godz. 7:30 do godz. 16:30
w piątki - od godz 7:30 do godz 14:30

Obsługa klientów w niżej wymienionych wydziałach, w tym obsługa telefoniczna, odbywa się w niżej wymienionych godzinach:

Wydział Budownictwa oraz Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej:
w poniedziałki i środy - od godz. 7:30 do godz. 12:00,
we wtorki - od godz. 7:30 do godz.15:30,
w czwartki - od godz. 7:30 do godz. 16:30,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,

Referat Ewidencji Gruntów i Budynków:
w poniedziałki i środy - od godz. 7:30 do godz. 12:00,
we wtorki i czwartki - od godz. 7:30 do godz.15:30,
w piątki - od godz. 7:30 do godz. 14:30,

Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 8:00 do godz. 15:00,
w czwartki - od godz. 8:00 do godz. 16:00,
w piątki – od godz. 8:00 do godz. 14:00,

Biuro Paszportów:
w poniedziałki, wtorki i środy - od godz. 8:30 do godz. 15:00,
w czwartki - od godz. 8:30 do godz. 16:00,
w piątki – od godz. 8:30 do godz. 14:00.
Przerwa w obsłudze klientów: 12:00-12:30

 


PRZYJMOWANIE  OBYWATELI W  SPRAWACH  SKARG  I  WNIOSKÓW 

Starosta lub wyznaczony przez niego pracownik przyjmuje w sprawach skarg,
wniosków i petycji w każdy czwartek w godzinach od 15:00 do 16:30
.

Wicestarosta, Sekretarz, Skarbnik i naczelnicy przyjmują interesantów we wszystkich sprawach, w tym skarg, wniosków i petycji od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Starostwa.

Centralny rejestr skarg, wniosków i petycji wpływających do Starostwa prowadzi Wydział Rady, Zarządu i Rozwoju Powiatu pok.108.

 


Osoby niemówiące i niesłyszące mogą bezpłatnie skorzystać z usług tłumacza języka migowego. Chęć skorzystania z usług tłumacza należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego w Tczewie, co najmniej na 3 dni robocze z wyłączeniem sytuacji nagłych.