Podstawa prawna:
art. 29 ust. 1, ust. 3 i ust. 5 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2018 poz. 2068), art. 35 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2019 poz. 1186), art. 104 i art. 163 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 poz. 2096)
Termin realizacji:
do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
Wymagane dokumenty:
Lokalizacja zjazdu przedstawiana do uzgodnienia powinna spełniać warunki zawarte w § 113 ust. 7 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124).
Opłaty:
Wydanie decyzji jest bezpłatne. Od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa opłata skarbowa wynosi 17,00 zł.
Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew
Składanie dokumentów: Biuro Obsługi Klienta, parter budynku, pokój nr 4.
Odbiór dokumentów: Wydział Infrastruktury Drogowej, 3 piętro, pokój nr 325.
Procedura załatwienia sprawy:
Na podstawie złożonych dokumentów wydawana jest decyzja o uzgodnieniu lokalizacji zjazdu, określane jest miejsce jego lokalizacji oraz parametry techniczne. Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, w terminie 14 dni od dnia otrzymania, za pośrednictwem Zarządu Powiatu Tczewskiego.
Wszelkie informacje można uzyskać pod nr telefonu (58) 77 34 985, lub elektronicznie na adres: wkd@powiat.tczew.pl.
Załączniki