WYDANIE ZAŚWIADCZENIA POTWIERDZAJĄCEGO DANE ZAWARTE W UTRACONYM DOWODZIE REJESTRACYJNYM


Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U.2012 poz.1137),
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U.Nr 186, poz.1322 z 2007 r. z późn.zm.),
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz.U.Nr 137, poz.968 z 2007 r. z późn.zm.).

Termin realizacji:
Wydanie zaświadczenia następuje niezwłocznie po przedłożeniu wymaganych dokumentów,

Wymagane dokumenty:
1. Wypełniony wniosek,
2. Oświadczenie o zagubieniu dowodu rejestracyjnego,
3. Dowód osobisty,
4. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wniosku przez przedstawiciela,

Opłaty:
Dowód wniesionej opłaty skarbowej w wysokości 17 zł  na konto Urzędu Miasta w Tczewie: 47 1240 1242 1111 0010 0225 0976, 

Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew
Składanie i odbiór dokumentów:      Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg,  parter, pokój nr 31,
                                                        
Informacja telefoniczna:                                       tel. (58) 77-34-800 (wew. 1)

Procedura załatwienia sprawy:
Dokonanie odpowiedniej czynności następuje niezwłocznie po przedłożeniu wypełnionego wniosku oraz przedstawieniu wymaganych dokumentów.

Wszelkich informacji można uzyskać pod nr telefonu (58) 77 34-800 (wew. 1).

Załączniki