NAZWA SPRAWY: Pozwolenie zintegrowane
Podstawa prawna:
Termin realizacji:
w ciągu 6 miesięcy od dnia złożenia wniosku.
Wymagane dokumenty:
Opłaty:
REJESTRACYJNA
Opłatę rejestracyjną, obliczoną na podstawie rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 sierpnia 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz.1183), wpłaca się na rachunek bankowy Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej: BGK III O/Warszawa 76 1130 1062 0000 0109 9520 0010.
SKARBOWA
Opłatę skarbową zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz.1000, z późn. zm.) za pozwolenie zintegrowane uiszcza się przy składaniu wniosku, w wysokości:
2011 zł - w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą (duży przedsiębiorca) albo
506 zł - w związku z działalnością gospodarczą wykonywaną przez podmioty prowadzące działalność wytwórczą w rolnictwie, mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców (w myśl ustawy z dnia 6 marca 2018 r. - Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2021 r. poz.162)).
Ww. opłatę, z adnotacją: „opłata skarbowa za pozwolenie zintegrowane”, można wpłacić:
- na konto Urzędu Miejskiego w Tczewie: BANK Polska Kasa Opieki S.A. I o/ Gdańsk 47124012421111001002250976,
- do kasy Urzędu Miejskiego w Tczewie, w budynku przy ul. 30 Stycznia 1,
- do kasy Starostwa Powiatowego w Tczewie, przy ul. Piaskowej 2.
Miejsce załatwienia sprawy:
Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew
Składanie dokumentów: Biuro Obsługi Klienta, parter budynku, pokój nr 4, lub na platformie ePUAP.
Odbiór dokumentów: Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, 2 piętro, pokój nr 208.
Informacja: tel. (58) 77 34 885
Procedura załatwienia sprawy:
Wniosek należy złożyć wraz z załącznikami. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do jego uzupełnienia. Nieuzupełnienie w terminie 7 dni od dnia doręczenia wezwania spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
Druki i formularze: