2017-05-23 Informacja o wszczęciu postępowania (3)

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na pobór wody i wprowadzanie ścieków do ziemi


 Tczew, 2017-05-23

WR.6341.24.2017

ZAWIADOMIENI

o wszczęciu postępowania

Działając na podstawie art.61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz.23, z późn. zm.) oraz art.127 ust.6 i art.140 ust.1 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz.469, z późn. zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 16 maja 2017 r. (wpływ: 19 maja 2017 r.)

Wnioskodawca:    Pelkom Sp. z o.o.

                            ul. Starogardzka 12

                            83-130 Pelplin

w sprawie:  udzielenia  pozwoleń  wodnoprawnych na:

1)      pobór wody podziemnej z utworów piętra neogeńskiego (oligocenu) istniejącym ujęciem gminnym w m. Wielki Garc (studnie nr 1, o głębokości 124,0 m i nr 2, o głębokości 130,0 m na terenie działki nr 91/1, obręb Wielki Garc, gm. Pelplin), w ilościach:

Qdśr=32,0 m3/d, Qhmax=10,0 m3/h, Qrmax=11650 m3/rok

- w ramach zatwierdzonych zasobów eksploatacyjnych wód podziemnych z utworów trzeciorzędowych w ilości: Q = 28,2 m3/h przy depresji S = 17,0 m, zatwierdzonych decyzją Prezydium Wojewódzkiej Rady Narodowej w Gdańsku nr G-E/4448/70 z dnia 23.12.1970 r.

2)     wprowadzanie oczyszczonych wód popłucznych w ilościach:

Qdśr=2,0 m3/d, Qhmax=4,0 m3/h, Qrmax=730 m3/rok

pochodzących ze stacji uzdatniania wody zlokalizowanej na działce nr 91/1, obręb Wielki Garc do zbiornika wodnego na działce nr 137, obręb Wielki Garc).

W związku z powyższym informuję, że w terminie do 6 czerwca 2017 r., w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Tczewie, przy ul. Piaskowej 2 (II p., pok. nr 207) w godz. 8oo - 15oo (w piątki do godz. 13oo) można zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłaszać swoje uwagi, wnioski i inne dowody dotyczące przedmiotowej sprawy.

z up. STAROSTY

Adam Klimczak

Członek Zarządu