2016-05-23 Informacja o wszczęciu postępowania

Informacja o wszczęciu postępowania w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na likwidację rowu przydrożnego, wykonanie zespołu 4 studni chłonnych oraz na wprowadzanie do ziemi wód opadowych i roztopowych z terenu stacji paliw i stacji konroli pojazdów w Stnaisławiu.


Tczew, 2016-05-23

WR.6341.20.2016

 

ZAWIADOMIENIE

Działając na podstawie art.61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz.23) oraz art.127 ust.6 i art.140 ust.1 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r. poz.469, z późn. zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 9 maja 2016 r. (wpływ: 12.05.2016 r., uzupełnienie: 17.05.2016 r.)

Wnioskodawca:    Franciszek Stenka

                             ......................................

                             ......................................

w sprawie:  udzielenia  pozwoleń  wodnoprawnych na:

1) likwidację urządzeń wodnych – trawiastych rowów przydrożnych drogi wojewódzkiej nr 224 na dz. nr 35/3 i 69/3, obręb Stanisławie, gm. Tczew o długości 125 m po północnej i 107 m po południowej stronie drogi,

2) wykonanie urządzeń wodnych w postaci zespołu 4 studni chłonnych z kręgów betonowych Ø 1000, zlokalizowanych na terenie dz. nr 159/3, obręb Stanisławie, stanowiącej teren projektowanej stacji paliw i stacji kontroli pojazdów,

3) wprowadzanie podczyszczonych wód opadowych z terenu projektowanej stacji paliw i stacji kontroli pojazdów w m. Stanisławie na terenie dz. nr 159/3, obręb Stanisławie, gm. Tczew, do ziemi, poprzez zespół 4 studni chłonnych, po uprzednim podczyszczeniu w urządzeniach czyszczących (3 separatory substancji ropopochodnych) w ilości: Qh max=38,1 m3/h (maksymalnie na godzinę), Qdśr=3,63 m3/d (średnio na dobę), Qr max=1326 m3/rok (maksymalnie rocznie).

W związku z powyższym informuję, że w terminie do 3 czerwca 2016 r., w Wydziale Rolnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Tczewie, przy ul. Piaskowej 2 (II p., pok. nr 207) w godz. 800 – 1500 (od poniedziałku do środy), do godz. 1600(w czwartki), do godz. 1400 (w piątki) można zapoznać się z aktami sprawy oraz zgłaszać swoje uwagi, wnioski i inne dowody dotyczące przedmiotowej sprawy.

 

z up. STAROSTY

Adam Klimczak

Członek Zarządu