WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Naczelnik: Andrzej Wojewódka
Tel. (58) 77 34 919
Lokalizacja: ul. Piaskowa 2
Pokoje: 318-319, 3 piętro
Kompetencje
Do zadań Wydziału należy w szczególności:
1) przygotowanie i prowadzenie postępowań zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych, na zasadach i w trybach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych realizowanych przez Starostwo i Zarząd Powiatu we współpracy z komórkami organizacyjnymi Starostwa,
2) wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych (zamieszczanie ogłoszeń, sporządzanie pism, protokołów, prowadzenie korespondencji z wykonawcami oraz Urzędem Zamówień Publicznych itd.),
3) prowadzenie dokumentacji związanej z toczącymi się postępowaniami o udzielanie zamówień publicznych,
4) prowadzenie i rozpatrywanie odwołań,
5) doradzanie powiatowym jednostkom organizacyjnym w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych i udzielania zamówień publicznych:
a) konsultacje dotyczące trybu postępowania w procesie udzielania zamówienia publicznego,
b) konsultacje w siedzibach powiatowych jednostek organizacyjnych w przypadkach skomplikowanych postępowań lub obszernych dokumentacji,
c) weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzanej w postępowaniach o zamówienia publiczne, ze szczególnym uwzględnieniem postępowań realizowanych przez Zarząd Powiatu.